Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Tug-of-War...

Viljornas kamp...

Jag och Diezel har en lek, eller så är det på allvar, jag vet inte riktigt. Vi försöker i alla fall att bestämma över samma tross här i köket. Om jag lägger mig ner och sänker tyngdpunkten kan jag dra honom över golvet, ganska långt tills mattan tar vid. Sedan åker jag snabbt tillbaka igen. Det brukar sluta med att någon av oss bara har lite trådar kvar i munnen. Mest någon annan än jag (kan vi väl säga i alla fall)...


Han har tagit ett bättre grepp än jag - orättvist...


Men jag håller fast - inget kan få mig att kasta in handduken...


Nu börjar det bli lite knepigt - han väger säkert 23 kilo mer än lilla jag - svårt att sätta emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0