Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Repris...

Vi tog husse med oss...

Samma fjärd, samma snö, samma bus. Det blev en lång slinga runt Stora Sand och Björnö. Jag tror att Diezel tycker att vi är ett konstigt följe. Inga vettiga vägar att gå på, bara "upp till magen-puls". Men det ger bra motion och det behöver hela familjen jobba upp...


Diezel i full fart mot matte som sitter på knä - ni förstår säkert hur det gick...


Lite kallt om tassarna blir det - mest bak. Diezel och mamma har samma stil...


Och nu röjer vi skog - lite ertappad ser han ut den där gossen. Kan det finnas hästbajs i närheten?


Diezel & jag på isen igen. Lite Följa John tror jag...


Ännu en fantastiskt vacker dag i vår grymma skärgård. Bara inom Värmdö kommun finns 10 000 öar. Vaxholm lika många. Världsunikt...


Äntligen lite upptrampade stigar för mig & Diezel. Spännande åt båda håll...


Den som söker - han finner...(kanske någon gång)






Kommentarer
Postat av: Flingon

Ojojoj, beach 2010 blir en segerparad för er...

2010-02-01 @ 06:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0