Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

JAG!!

Har någon fokuserat på mig den senaste tiden?
Sällan hostar hackspetten...

Nej då, nu är det mamma man stirrar på. OK, hon var väl lite snygg i Oslo i helgen, men jag var kalasläcker i Stockholms skärgård under precis samma period. Det är det minsann ingen som uppmärksammar. Här går hon och sprätter med sina rosetter och tittar ner på mig som om jag vore något katten släpat in. Men jag har trumf på handen, något som mamma aldrig kommer att bräcka; SE VCH!!

Snart har nog ordningen återkommit i familjen. Matte blev som uppspelt av vistelsen i Norge. Kan det bero på oljetillgången. Jag har mina misstankar...


Mamma BEST IN SHOW på dubbelutställningen i Oslo


Mamma BEST IN SHOW VETERAN i Oslo


Rosettskörden mamma tog med sig hem. Vilket trams...


SE UCH FI UCH N UCH NORD UCH PL CH INT UCH NordV-05 PLV-06 WW-06 VWW-10 NV-10 LP I LP II

Helgens resultat för mamma blev så här:

Lördag: Cert, BIR, BIG-2, BIS-2 veteran = NUCH NORDUCH
Söndag: BIR, BIG, BIS-veteran, BIS = NV-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0