Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Vi har vår i luften - var har ni er?

Nästan borta...
Snön alltså. Mycket barmark, många fyllda krondiken och traktorspår. Där härjar jag!!
Matte slängde på sig sjöstövlarna och for till skogs - då närmare bestämt till Beatedal. Vi hängde på.

Kameran fungerade i två sekunder, sedan var batteriet slut. Är det inte då man brukar fiska fram ett i reserv? Inte matte inte. Hon kör på känn, och jäklar så bra det går...

Vi fick i alla fall till en promenad på ca två timmar. Rätt ut i det vilda. Matte har som sagt sällan koll på var vi är och just idag landade vi efter mycket krypande och "bryggång" runt Svartträsket längst bort i Enkärret - en ny upplevelse.

Igår lyckades matte om möjligt ännu bättre. Då skulle vi gå från Lämshagadal, runt Kvarnsjön och tillbaka till bilen igen. Av någon underlig anledning siktades vi bakom Hästhagen väster om Ösbydalen i Gustavsberg istället. Matte tycker att det är en bragd...


Äntligen plaskmöjligheter...


Och fånga bubblor som jag själv rört upp från botten - jag ser ju hur dom anfaller mina ben...

Kommentarer
Postat av: Flinga

Här är också vår i luften! Och det betyder SPÅR!!! :-)

Är inte så mycket för plask... man blir så blöt i håret. Men det är mysigt att dricka några klunkar direkt ur diket!

2010-04-19 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0