Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

On track again...

Äntligen funkar bilduppladdningen igen här på min blogg.
Matte har senaste veckan varit förgrymmad över att tekniken inte varit speciellt medgörlig. Kanske beror det på att det ligger extremt mycket bilder i detta forum...

Nåväl, nu är vi på G igen. Inte mycket händer ju nu när mörkret lagt sig över skärgården. Kvällarna lämpar sig inte för någon form av träning utomhus. Några korta besök på Värmdös lydnadsplan bara, det kan inte kallas för storsatsning direkt ;o)

Men vi har fått en ny leksak!!
J-lar i havet så spännande den var. Jag har morrat och krafsat och burit och blivit alldeles till mig över nytillskottet. Mycket beroende på att matte berömde mig och mamma när vi snyggt apporterade denna "raketramp" över golvet. Vi började lite löst i hallen. Alla tår och tassar i behåll "so far" (matte oroar sig som sagt lite för min rotfyllda hörntand bara, men än så länge sitter den där den ska)...

The UFO has landed!!!


 4 KG OF SOLID STEEL!!


Okulär besiktning...


Rafs med tassarna...


Mamma testar greppet...


Ganska OK faktiskt - huvudet lossnade inte, och tänderna satt kvar...


Jag tryckte mest upp "klumpen" i ansiktet på matte...


Vi har också lekt inomhusleken "mest pip i gosedjur". Trägen vinner - jag pep mer än kaninen jag tuggade på...

Kanintävlingen...


Time Out...


Mammas piptur - inte alls lika framgångsrikt...

Till helgen blir det vårt sista jaktdeltagande för året. En "tackjakt" på Sturefors tillsammans med det där alldeles underbara apportörgänget som vi frotterat oss med hela hösten. Vi kommer att sakna er alla brutalt mycket (inte bara jakten). Matte ber till Gud att vi inte ska börja löpa innan helgen är över (men risken är överhängande)...

Dagens musikaliska inslag - mattes favvisartist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0