Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Hmmm...

Inget prov för mamma idag...
Matte strök henne tidigare i veckan. Detta beror på att hon har något mysko som pågår i sitt bakställ (mamma alltså). Vid stor ansträngning och efter vila händer det ibland att hon inte kan styra upp balansen bak. Inte så att hon verkar ha ont, mer som om hon skulle ha någon blockad eller nerv i kläm. Matte har bokat undersökning för säkerhets skull.

Jag vill också klaga. Idag hände något med mitt högra framben ute i vår mosse. När jag kom tillbaka in till matte sprang jag bara på tre ben, vägrade stödja på alla samtidigt. Det tog en lång stund innan jag klev ner på alla fyra igen, och då markerade jag rejält. Under en av de tuffa sträckorna tillbaka till bilen bar matte mig. Bra för både bi- och triceps på henne. Nu har jag vilat en stund och det känns lite bättre. Kanske har jag bara vrickat eller sträckt mig. Vi får se vad som händer under kvällen.

För vi vill ju åka och apportera på Sturefors i morgon. Tänk om det också skulle gå åt skogen. Här gäller det att ladda om. Vi fingår lite ikväll på promenaden så ska det säkert vara helt OK med både mamma och mig i morgon. Vi håller tummarna...

Och vi saknar våran Gås-Gås...

Kommentarer
Postat av: Lina och tjejerna

Ajajaj, det låter inget skoj... Hoppas verkligen ni piggar på er båda två!

Själva styr vi kosan till Karlskoga och spårtävling i morgon... Äntligen!

2009-10-03 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0