Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Hela helgen...

Kurs....?

Ska det vara nödvändigt? Matte får bara så underliga uppslag varje gång vi deltar på något liknande arrangemang. Nu har hon fått bevis säger hon, på att jag inte kan titta rakt fram när vi går "i linjen". Jäkla petitesser. Att jag missar alla markeringar framåt för att jag spanar på matte istället tycker jag inte att hon behöver hänga upp sig på. Hon hotar med steloperation av min hals - ta henne av daga...

Hon är dessutom inte nöjd med min reaktion på stoppsignal. Här vill jag bara invända att den satt som en smäck för ett år sedan, men det är väl aldrig fel att ändra sig (idag bara skrek hon åt mig, hon ska vara glad att jag är tålig).

Nu har vi fått nya övningar att ta med i skogen. Hoppas bara att vi omsätter dessa varje dag. Kanske är det färskvara...

Här följer lite bilder från helgens prövning...


Jens - instruktör


Kursdeltagare vid samling


Daniel - hungrig?


Lotta, Fanny & Emelie - hungriga?


Maria -hungrig?


Karin & Spirit -ätit färdigt?


Sune, Tomas, Soya & Sofia - ätit klart?


Kung Sune & Tomas


Åsa - inlett fikat?


Ser ni mattes fina plommonträd som hon fick i födelsedagspresent av Hjalle & Co. Matte tror att det blir 23 burkar marmelad redan i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0