Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

War zone...

Matte har förklarat krig mot kommunen...

Vi har idag sonderat fyra av våra bästa spårmarker (snart är det ju dags igen), och på ett av de bästa ställena har kommunens skogsmaskiner gått bärsärk. Vi hamnade på ett gigantiskt kalhygge. Matte kände inte ens igen sig, och de fina stigarna man har kunnat spatsera runt på i detta område var nu bara stora vattenfyllda kratrar efter hjulen på traktorerna.  Sicket jäkla tilltag!!

Idag blir min blogg bara ett långdraget fotoalbum, matte har andra planer som brådskar ;o)


Älgbajs i solnedgång - (känner ni igen mattes fixering?)


Under mossan vet jag att man kan göra fantastiska fynd...


Rotsystem - finns det något bättre (visst ser jag ut som Harry Potters husalf)


Mysmarker - här bland de bästa spårsluten...


Matte tycker att jag är så himla söt - tänk så rätt hon har...


Mamse-Bamse i riset...

.
Hon är ganska go hon också - pinnarnas skräck...


Alltså kolla mammas högra framtass - "high five" ?


Träsktroll - en av våra bollar hamnade på djupt vatten i myren, vi fyndade utan snorkel...


Matte plurrade med ena benet upp till knät - äckligt blött i kängan, bra test  på ullsockorna...
Här skulle matte haft de där "fina" stövlarna istället (kan man skönja en skofetischist?)

I morgon ska vi skotta bort de resterande snöhögarna i skogen. Nu vill vi tina blod och gräva ner klöv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0