Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Storholmen, here we come...

FANTASTISK DAG!!

Som vi har njutit mamma och jag. Även matte och husse kände helt plötsligt att årstiden går åt rätt håll.
Vi återvände till gårdagens övärld, Storholmen. Där är man nästan alltid ensam och kan utöva vilka sporter man vill. Idag blev det långa "hussekast" med liten boll.

Det är ganska svårt att hålla sig på mattan när man vet vad som nalkas...


Husses dag att kasta...


Man kan ju undra vilken hund som är vem? Kan det vara jag som släppt markkontakten?


Förmodligen avslöjas jag på fler bilder....



En boll fastnade i träden - husse höll på att fixa lite med detta - mamma parerade...


Även jag såg möjligheten att fånga trädboll på volley...


Cliffhanger? Har man tur blir det en sjusärdeles rekyl när bollen lämnar trädet...


Det fanns även bollar på backen - i riset...


Mamma och jag skyr inga medel - bollarna är våra...


Äntligen lite "slätsnö"...


Hoppsan! Den flög ur munnen...


Ingen som såg det - jag var snabb som en vessla i upptaget...


Dagen känns fulländad. Matte såg blodspår i mina tassavtryck i snön när vi var ute. Mysmyset i sängen när vi kom hem var kanon (när matte letade sårskada). Inget fynd dock, jag läker snabbt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0