Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Morgonpasset...

VÄDRET ÄR KALAS!!!

I avvaktan på att matte ätit frukost, duschat och klätt på sig hela "kittet" så busar jag med min mamma. Ibland tycker hon faktiskt att det  är riktigt upplyftande, och då biter hon mig i framtassarna. Snacka totalförnedring när hon lyckas få tag  mina små spretiga "kanelbullar" (matte rättar mig och säger att det inte var mina tassar som Mi kallade kanelbullar, det var min mammas - tänk så petig man kan bli nu då)...


Jag inleder med en nacksving...


Sedan biter jag henne i ögat....


Och då tar det hus i h-vete...


Tycker om dig i alla fall mamma, (fast du är en sugga ibland)...


Nu ni, nu börjar matte se ut som om hon packat klart för vår utevistelse. Matsäck!! Det bådar gott i dubbel bemärkelse. Det måste innebära att vi ska tillbringa hela dagen i det fria.
Kan inte bli bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0