Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Barmark? Icke...

Off pist i Aspen...

Ungefär i alla fall. Matte planerar resa. Hon borde kanske börja med Hammarbybacken eftersom hon inte stått på ett par "utförsskidor" sedan den där beryktade kvarnen brann, (men nu är det ta mej f-n dags att briljera lite i nerfarterna igen?!) Ortopedkliniken på Södersjukhuset har reserverat en sängplats med utsikt över Årstaviken - vistelsen kommer att bli långdragen, gipsvagga är inget man tar sig ur på egen hand  i första taget...

Vi leker Aspen hela tiden. Vinterväglaget tillåter stora utsvävningar, och matte bara svär över alla 08-or som inte kan uppföra sig i trafiken när det  fallit någon decimeter eller två. Tacka vet hon lantisar som henne själv. De kan minsann både skotta snö, ploga vallar, hantera bil på glansis och simultant behålla sans och vett. Det kan INTE Stockholmarna. Leve alla bonnläppar...

Stora Aspenleken...


Mamma & jag i gott samarbete - boll begraven...


Jag, "caught in the act"...


Mamma - utan tuber...

PS
Glömde ju informera om det absolut viktigaste; Fin korv även idag, så matte har nu börjat styra in mig på vanligt foder igen. Hädanefter blir det ANFs "Chicken & Rice". Det borde vara OK för min mage...

Något musikaliskt inslag i snöhögarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0