Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Stenkorkad...

Matte har totalt missat Flingas & Stajlas blogg. Länken matte följde tidigare räckte bara fram till januari 2009 och det tyckte hon var en lite skruttig uppdatering. Och då gnällde hon på deras matte Lina. Datamognad?? Read my lips....FOSSIL!!

Så nu, eftersom Lina faktiskt lagt in rätt blogglänk i "mina" kommentarer, lägger matte ut den här också. Den är kalasbra, och ganska jobbig för matte att läsa eftersom alla de där Örebroarna är så brutalt aktiva. Matte får liksom dåligt samvete på hela kroppen - och avundsjukan ska vi inte prata om.

Flingan (den där lilla "Pink & Fluffy-bruden) kan alldeles snart titulera sig SSpCH (Svensk spårprovchampion). Det är rent ohyggligt orättvist. Bara för att Flinga kan krypa lite och springa genom människoflock. Kanske spåra en snutt och leta på saker i ruta. Bära tung-tung apport och skälla.
Nu vill jag byta familj igen. Det är en sån där känsla jag har, som kommer och går - mest kommer...


I brist på annan aktivitet får man väl jonglera med sitt gamla märgben...


Skatorna i trakten jagar våra katter - det är lite jobbigt att ha dem bakom sig...


Ser ni Viktoriaplommonen. Kalaspresent på födelsedagen 2008. Hjalle-Karinflocken såg behovet i vår trädgård...

Kommentarer
Postat av: Flinga

Man kan ju tro att man ska få träna MER när människan får sommarlov... Men då börjar hon klaga på värmen och parkerar sig vid någon sjö istället! Jag har börjat simma - av leda...

2009-07-08 @ 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0