Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

I found it !!

Nu får sommaren bli hur den vill...
Jag ska bada i regnoverall!! Matte måste bara beställa denna fantastiska kreation till  mig. Vad sägs om färgen? Till en svart flicka är det en toppnotering. Konstigt att företaget inte anlitade mig som modell...

Tänk att få simma ut i Nämndöfjärden bland Waxholmsbåtarna - endast iförd ett vinrött prassel. Jag blir som en enda stor stoppsignal i farleden...

Titta och njut


Den är ju som klippt och skuren för simborgarmärket...


Och den här bädden måste väl ändå vara specialdesignad för Pink & Fluffy-flingan...
Den heter Princess - så passande...


Jag tror att jag ska testa en sovpåse - hur många kan man vara i den tro...

Här måste kapas en buss för färd mot Hööks hästsport i Kungens kurva.
Kanske finns det regnställ till matte också...

Kommentarer
Postat av: Ewa Stark

Sovpåsen är helt suverän för en whippet ska du veta.

Här får man kliva upp mitt natten för att lägga på duntäcket på lilla damen när det ramlat av. Javisst, ett riktigt duntäcke har hon i sin korg o lyckas hon inte få på sig det själv så säger hon till,var så säker, haha! Det här skulle kanske vara lösningen!

2009-07-10 @ 22:29:40
Postat av: Fröya

Men det är väl ändå inte sant?? Upp men duntäcket mitt i natten!! Kan man få rekommendera en liten stickad olle som nattsärk istället? Med några matchande små bäddsockor till? Käre nån, olika behov finns det i vår herres hage. Det är tur att den tösen har en vänligt sinnad matte ;o)

2009-07-11 @ 12:08:45
Postat av: Flinga

Perfekt! Vi har beställt en i storlek XXXXXL. Tror du sovpåsen finns i rosa? Jag vill gärna ha både säng och påse - vintern är ju på väg...

2009-07-11 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0