Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Domarkritiken...

Om mamma skrev domaren så här:
"Veterantik i en otroligt fin kondition, vacker helhet, vackert huvud, välvinklad, mycket välgående, mycket bra päls".

Tja, hon kunde väl vara fulare. Min kritik hämtade matte inte ens ut. Hur ska man tolka det? Sussie hade hört att domaren nämnde något om ljusa ögon och något lös i ryggen. Pytt - min ryggrad som är gjord av rostfritt stål. Här tippar vi på att det inte ens fanns ledsyn att tillgå i den bedömningen...


Ni ser ju så fint jag rör mig - inte ett öga torrt...


Skulle ryggen vara lös? Absolut inte!!


Mamma & Sussie (och hon bara står där)


Mamma i finalringen...


Mamma har just blivit BIM - med Ragnhild i snöret...

Sussie sprang väl runt med den där ohängda gossen Diezel, som också blev BIR. Jag har bestämt att han ska flytta hit. Vi har så himla kul ihop han och jag. Mamma har åkt tillsammans med honom i bil till Polen en gång. Matte berättade att han skötte sig exemplariskt, även med en halvgrinig Malvan som sällskap. Han flirtade rejält på alla hotellrum, (kanske inte med så stor framgång - men ändå)...


Kommentarer
Postat av: Sissel

Grattis grattis!



(Och mamma helt seriost.. kan ni fixa sa att det finns pappas pannbiffar med potatismos och lingonsylt fardiglagad nar jag kommer hem pa sondag? Jag ar galet sugen pa det. Och kommer ni bàda och hemtar mig eller ar det bara du? Skulle vara kul med bàda.. och sen kan ju alltid Josse hanga med om hon vill ocksa.. Och en annan sak.. vill ha nagot fran Italien?)

2009-07-23 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0