Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Klippkort...

Så börjar vi om igen...
I morse var matte och jag på besök hos Nacka djurklinik. Matte har nu hittat en "ny" knöl på undersidan av min bröstkorg (inte långt från där mitt maligna mastocytom satt i somras). Diagnosen denna gång är "neoplastiska förändringar i hud/underhud", och det kan ju vara precis vadsomhelst.

"Min" veterinär Åsa tog i alla fall tre olika "aspirat" på knölen, och nu är detta skickat till Veterinärmedicinska anstalten i Uppsala för bedömning. Matte är deppig...

Dessutom är mamma fortfarande halt. Inte blockhalt, men hon markerar emellanåt på promenaderna. Åsa tyckte att matte skulle avvakta lite med att komma in till kliniken. Eftersom mamma stöder och "går rent" mesta delen av tiden så kan det inte vara livshotande. Sträckningar/överbelastningar kan ta lång tid, speciellt om man är lite till åren kommen, och det är ju mamma.

Ja, ja, matte hade en förhoppning om att vi under 2009 skulle kunna avhålla oss från det veterinära gebietet, men så ser det alltså inte ut. Snart ska vi också tillbaka igen, både mamma och jag för den årliga rabiesvaccinationen. Matte får börja köra ut tidningar på morgnarna för att finansiera sitt hundhavande...


Vi alla syskon, hur smarriga är vi inte på en skala (matte hittade en gammal bild på jobbet, kan inte förstå varför de gula ska synas längst fram) Jag är längst bak i bilden, det syns på den ödmjuka svansföringen...

Kommentarer
Postat av: Karin & Hjalle

Skit också! Hoppas att det inte är något.

Kramar från oss

2009-01-10 @ 20:08:31
Postat av: Diezel

Shit, så snygg du var... å vilken stingpinne till svans;)) Wow!



Diezel the one and only

2009-01-15 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0