Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

SM i gossedjur...

Härmed utlyses en riksomfattande tävling för alla hundar, mattar & hussar i hela Sverige. Deltagare från övriga världen kan söka dispens för eventuellt deltagande. Vi ber er dock särskilt uppmärksamma det svenska dopingreglementet.

Tävlingsformen är plättlätt: FLEST GOSSEDJUR VINNER !!

Mamma och jag ligger självklart i framkant med våra 19 stycken (plus två trossar).
Vi utmanar nu alla ägare till liknande "stim" att delta. I kommentarerna till denna blogg går det  bra att redovisa "innehavet" (vi menar då självklart inte era narkotiska preparat,  dessa "objekt" gör ni istället en sammanställning av, och lämnar in till polisen).

Förstapris är en vistelse på känt hotell i Filipstad. Frukost ingår. En guidad stadsvandring kan också bokas mot skälig ersättning.

SPOTTA I NÄVARNA!!

Här kommer ett litet smakprov, men låt er för Guds skull inte nedslås av denna hord...



Utdrag ur dagens musikaliska  inslag:
I will go down with this ship
And I won't put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I'm in love and always will be

(just dessa meningar måste det vara matte som har skrivit...)

"If I tell you I love you, can I keep you forever?"
(precis detta säger min matte till mig varenda dag, till min mamma också faktiskt)

Kommentarer
Postat av: Åsa och Alva

Vad många gossedjur du har.......

Jag måste tyvärr lämna WO.... har inte såå många...

2009-02-23 @ 21:54:02
URL: http://www.kennelseaquest.se
Postat av: Moa

Vilka väluppfostrade gossedjur ni har...i mina(våra) finns en massa vitt ludd som hela tiden vill ut...undrar såå varför,det syns aldrig i affären men när de kommer hem till oss då gå det till attack...konstigt...

2009-02-26 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0