Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Good or bad?

Matte läste upp domarens kritik från utställningen i helgen:

- Bra skalle (visste jag väl redan, mycket innehåll i den som domaren inte hade en aning om)
- Något framskjutet stop (jag dricker INTE öl)
- Fina öron (trodde hon något annat?)
- Tillräckligt mörka ögon (flörtar kanon)
- Utmärkta vinklar (är ni förvånade?)
- Välutvecklat förbröst (nästan BH-behov)
- Något grund i botten av avsmalnande bröstkorg (förstår domaren vad hon själv dikterar?)
- Aningen kort (Var glad att jag inte ser ut som en damcykel i ryggen, vilket många hundar i ringarna gjorde)
- Visas i mycket stram kondition (?)
- Utmärkt drive (fullt ös - medvetslös)
- Lite lös fram (sällan...)

Den där kommentaren om "Visas i mycket stram kondition" funderar matte på om det ska tolkas som något positivt eller något negativt. Tyckte domaren att jag var underviktig, för välmusklad och i för lite päls? Jag tror på teorin om musklerna. Hon var säkert sjukt avis...


Om vi bortser från att jag dragit tillbaka huvudet för gå till attack mot köttbullen så kan ni ju se hur stram jag är - "ett riktigt grannt fruntimmer" som mattes pappa skulle ha sagt. Muskelmassan är enorm - men det har vi också fått jobba oss fram till både mamma och jag...


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Fröya,

Gillar dig både när du är starm och välmusklad och när du ser ut som en köttbulle.

Din mamma håller jag mig dock långt ifrån ovavsett hur hon ser ut, hon är lite väl starm i sitt sätt hon. Elak kärring det där!

/Din Hjalmar

2009-08-26 @ 08:43:28
Postat av: Fröya

Hjalmar, menar du verkligen att du tycker att jag ser ut som en köttbulle ibland? Nog för att jag är god som en sådan, men jag har väl aldrig varit brun som vissa andra? Liten puss till dig i alla fall, för du är min bästa brumbjörn...

2009-08-26 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0