Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

*~*~*~* JAG FYLLER ÅR *~*~*~*

"Att fira födelsedagar är sunt. Statistiken visar att de som firar flest födelsedagar också är de som lever längst".




VAR ÄR FESTEN??

...och alla presenterna?                   

Hmm, det blev bara vanlig mat i morse, matte sjöng en fjuttig liten stump och hurrade några gånger, grannarna ringde inte på dörren för att uppvakta och brevlådan var tom...vad är det som hänt i Svea rike? Har ni alla druckit T-sprit? Har regeringen utfärdat utegångsförbud? Råder det ett lokalt gasangrepp?  Står "lede Fi" på Nämndö?

Jag har aldrig varit med om maken. Här måste bytas familj. Annons ska ut i dagspress:

Nytt hem sökes

Finnes: Bedårande ung tik med alla de briljanta egenskaper man kan önska sig. Fullfjädrad i såväl lydnad, jakt, bruks, viltspår som "torrsim". Samtliga discipliner behärskas på elitnivå, dock ej ännu startad i klassen på grund av vek matte.

Sökes: Förstående hem där familjemedlemmarna har förmåga att uppskatta alla nämnda egenskaper, där tiken kan få komma till start och där födelsedagar uppmärksammas särskilt.

Kanske kommer det ett grisöra till kvällen. Jag är djupt kränkt. Det kommer att avspegla sig i mitt framtida engagemang vid arbete...

Husse köpte i alla fall 50 tulpaner - TILL MATTE - dagen till ära, (jag får nog ringa jourhavande medmänniska)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken superhärlig blogg ;)



GRATTIS Fröya på födelsedagen..som var igår

2009-04-23 @ 16:12:23
URL: http://dimanz.se
Postat av: Fröya

TACK!!

Att fylla år i den här familjen är ingen höjdare, men jag kräver nog inte så mycket heller. Matte fick just en hostattack. Undrar om hon insinuerar något?

Kul att du uppskattar min blogg. Mogna uttalanden hela tiden :o)

2009-04-23 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0