Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst...

För er som ännu inte haft den stora ynnesten att få stifta bekantskap med mig, (för er andra också förstås, tramsig formulering det där), tänker jag nu glädja era små hjärtan med en kort beskrivning av denna bloggs innehavare.

Jag är alltså född svart. Mamma är svart och pappa är svart. Vilket märkligt sammanträffande. Fyra av mina syskon är gula. Bara mamma vet hur det gick till...

Jag har ännu inte flyttat hemifrån. Mamma tycker att det är på tiden. Hon förstår inte hur lyckligt lottad hon är som alltid får ha mig vid sin sida, denna ljuva, balanserade lilla solstråle.

Från den dag vi syskon såg dagens ljus har jag bara varit till glädje. Mamma är av en annan åsikt. Hon har den mest befängda bild av mig, liknar mig vid pirayor, desperados, terrorister och andra fullständigt makalösa företeelser. Det är därför jag har kontaktat  "jourhavande tassavtryck".

Ni kommer att få höra mer från mig, sanna mina ord...


Kommentarer
Postat av: Sussie

Det var banne mig på tiden... äntligen får man följa ditt liv via bloggen också Fröya;)))



Mmm, har också undrat över det där med dina gula syskon......



Puss

2008-10-28 @ 07:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0