Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Reflektion...

Såg ni att min moster Ellen kommenterade i min blogg?
Hon är den absolut vackraste mostern jag har - och vad ärvde jag?? Pappas korta öron....
Hur orättvist får det vara? I och för sig delar Ellen och jag lite "alternativt uppförande". I våra huvuden finns kapacitet så att vi tillsammans skulle kunna personifiera 382 tidsinställda bomber. Plättlätt!

Min matte säger att, på såna hundar som mig, måste man alltid  ha tummen i ögat. Visst är hon äcklig? Jag kommer förmodligen att få en grav synnedsättning.

Moster Ellen och jag kanske också är de flickor i A-klanen som oftast uppträder lite lätt avklädda. Men för tusan, det är väl det pojkarna vill?
Min mamma "uppfostrar" ALLA individer av det motsatta könet, oavsett avsikter. Själv tycker jag att det är ganska spännande med lite uppvaktning, med eller utan kläder...

PS

Jag vet att mammas handler kan göra underverk. Har väl varit i ringen med henne jag också. Jämfört med mamma är jag en smekning att visa upp för domaren. Det tycker ALLA. Står så fint och prydligt, och anfaller aldrig fingrar och underarmar på den som är i andra änden av snöret. Nej då, som en smekning säger jag.....

Och jag visste väl att min pappas öron var välkända.
Lägger man sig på rygg, lever dom sitt eget liv, MINA öron alltså...(pappas öron vet jag INTE hur dom lever)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0