Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Högpresterande? Pytt.....


Senaste dygnen har matte bara jobbat och jobbat och jobbat.
Har INTE varit kul.
Det handlade om att rigga någon heldagstillställning inne i stan.
En massa tanter och farbröder på mattes jobb som skulle "förkorvas". Matte tycke att det var kalaskul. Vi har under protest funnit oss i att bli brutalt åsidosatta...

(kolla snygg "logga" mattes gäng fick till för själva tillställningen)



Vi har det dessutom ganska jobbigt just nu - både mamma och jag -  men i särklass mest jag. Vi har säkert 32 bäbisar var i magen, och det är ingen som begriper att vi behöver assistans för att arrangera själva nedkomsten. Den kan ske närsomhelst.

Jag bara bäddar och bäddar och piper och bär gossedjur och travar runt. Men ingen förstår....
Mamma bäddar,  hon har ju haft bebbor förr och är inte lika omtänksam som jag.
Matte säger att hon snart får spader på mig om jag inte taggar ner. Ska hon säga som bara behövde ta hand om en kotte åt gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0