Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Globetrotter...

Ska min mamma verkligen få åka till Bratislawa nästa år?
Är det nu inte min tur att få delta i en världsutställning? Om det finns något som kan rubriceras kränkande särbehandling så är det mattes reseplanering. Jag ska ta ett enskilt samtal med den där proffshandlern jag.

Hmm, mamma var ju i Polen för två år sedan. Alltså, absolut mitt  år 2009. Med rätt schampoo och lite mittbena (vi pratar om mig) så kommer domaren att vara på mitt lag direkt när jag svävar in i ringen.

Då blir jag nog SLCH (Slovakisk champion)  och vips så slipper jag nöta på appellplanen för att kamma hem den svenska varianten...(fast det är å andra sidan väldigt roligt)

Är jag inte ett grannt stycke så säg?
(matte tycker att jag ser ut som en pointer - jä-la kärring)


...och dagens musikaliska bidrag är...

"Jag föddes för att lyckas, lille prins Blåögd
Lille picasso
Mammas gris
Jag var bara resultatet, av en dumdristig romans
En äldre affärsman, och en ung servitris
Jag fick allt jag behövde, för jag skrek högst
Ensamma vargen med en tordönsröst
Jag blev en bro mellan öar, jag var jordens mitt
Det var på mej allt hängde, vid mammas bröst
Jag levde i tron att, jag var den
Som kommit till världen, som frälsaren..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0