Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Dold markering....

Om någon inbillat sig att det går att smyga ut en markering i skogen - utan att jag uppmärksammar detta - vill jag bara göra er grundligt besvikna.
Benkoll "is my middlename""...

Jag är dessutom Sveriges smidigaste lilla pudding och kan slingra mig fram där ingen annan kommer åt. Mamma är otymplig som en container. Tyvärr är hon så storgalopperande att jag aldrig hinner med när hon väl får upp farten, men att sedan få hejd på henne är en helt annan sak....vi har sett fantastiska stoppsladdar, långt utanför kommungränsen ;o)

Mitt trick är att lura i buskarna, det är ett hemligt vapen...


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Fröya! Det är din moster Ellen här! Åh vad glad jag blir att läsa om dina upptåg. Jag känner så väl igen mig i mina unga år! Inte för att jag är gammal men man har ju blivit lite mer av en lady nu. Jag och din mamma har aldrig haft speciellt mycket gemensamt, dig och mig emellan så har alltid varit den lite trista och städade typen. Men som du vet så kan hon om hon bara vill! Lycka till i skog och mark så kanske vi möts någon gång! Och vill du ha lite tips på vad som gör livet roligare är det bara att höra av sig! Nospussar från moster Ellen

2008-11-05 @ 08:55:32
Postat av: Sussie

fniss

2008-11-05 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0