Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Depressivt...?

Ska jag ensam stödfinansiera hela den veterinära verksamheten i Stockholms län? Jag bara undrar...

Nu har plötsligt en klo gått av någonstans. Den blöder och spretar åt helt fel håll, och matte tror att något litet ben i tassen är brutet. Det blir till att åka till Bagarmossens djursjukhus på måndag igen. Där är jag snudd på rikskändis numera och matte hittar dit alldeles utan GPS. Det är STORT i hennes lokalsinneslösa liv.

Skit, jag som hade tänkt springa fortare än någonsin denna helg. Jag har ju laddat hela veckan...

Clooney - ja, han är väl ganska OK tycker matte.
Filmen "Oh Brother Where Art Thou"  får bistå med dagens TVÅ musikaliska bidrag...


Kommentarer
Postat av: Lina, Flinga och Stajla

Äsh så trist med klon! Måste du - oh hemska tanke - ta det lugnt nu? Krya på dej!

2008-12-01 @ 20:56:25
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=LIGRA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0