Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Totalfokus...

Ni ser väl vilken sökhund jag är...
Fullt fokus framåt (?) på den figuranten som sitter högt uppe i sluttningen ovanför oss. Jag har alla de förutsättningar som krävs för att i VM starta för det svenska landslaget.

Matte tycker att hon kunde få kräva lite mer koncentration, men jag vet ju för fasen var han är den där gossen i granriset. Ska det vara så jä-la svårt för henne att förstå, jag tittar väl åt vilket håll jag vill...



Och vilken grace jag har. När jag accelererar korvar sig marken under mig och det är inte lätt att få stopp på min framfart när jag väl fått korn på "figgen". Man skulle kunna jämföra mig med en värmesökande missil...(där ligger du i lä Flingan)

Just på den här bilden är jag lite osäker på var jag slutligen hamnar. En gång sög matte tag i nackskinnet på mig när jag tog så fin fart. På henne har det ju brunnit i huvudet...



Borde vi inte ha ett litet musikaliskt inslag också?
Kanske lite lätt utandning efter detta arbetspass?

Kommentarer
Postat av: Rut

Kära Fröja, högsta fart genom livet är en självklarhet för oss tjejer med lite livsgnista! Jag har förstått att du och jag har många gemensamma intressen och medan vi otåligt väntar på ett godkännande av det nya tilläggsmomentet i appellspår från SBK, SKK och allt vad dom heter, är du välkommen med mig på mina aktiviteter under och ovan jord... /Rut the tjt

2008-12-08 @ 23:37:48
URL: http://annaq.se
Postat av: Flinga

Skulle inte tro det va...!?! Men du är onekligen snygg i tjänstetecken! Alla med naturlig skönhet klär i såna... Behöver väl inte påtala att LillaGulaKrypet inte ens har nån...? :-)) Och med tanke på hennes stil och grace så lär det ju inte bli någon heller...

2008-12-10 @ 12:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0