Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Nakentass...

Ser ni mig i sängen??
Jag har sluppit förbandet!!
Och vilken underbar mage jag har, matte MÅSTE bara fara omkring med näsan på den hela tiden. Jag kommer att få eksem...



Nu är det bara järnet som gäller.
Igår tog vi en jätterunda i skogarna - från vikingagravarna - fram till Säby säteri - över Kulla - mot Beatedal - sneddade till Återvall - klafsade i vattensamlingar upp till öronen genom Karby och svängde sedan ner mot hästhagen igen (säkert en mil sammanlagt). Herregud så jag sprang. Matte var ganska trött i benen. Den här vattensjuka terrängen tar på alla muskelgrupper, man både har och inte har,  när man som vi plöjer "off pist" hela tiden.

Min mamma insåg direkt att friden var slut, för jag lurade på henne bakom varenda liten grästuva - och när hon passerade kastade jag mig över henne med ett tigersprång och bet henne i nacken i flera hundra meter. Tänk så roligt hon tycker att det är med en gladlynt dotter. Jag vet att hon gör vågen inombords. Det är faktiskt jag som håller henne mest i trim. Suggan...

Mina "deffade" muskler är som bortblåsta. Bakkroppen ser liksom lite slankare ut och det är definitivt koppeltvångets fel. Matte vet att jag är den hund i Norden som mest motionerar sig själv i det fria. Nu är det dags att ta igen allt jag förlorat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0