Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Mål 2010...

I början på året ska man väl alltid summera vad man fram tills nu har uppnått och sedan skissa en plan för vad man under innevarande år vill lyckas med...

Vad har jag då hittills presterat?

Jakt: 1:a pris nkl jaktprov
WT: Uppflyttad till elitklass
Lydnad: LP 1
Bruks: Uppflyttad till lägre klass spår
Viltspår: SVCH
Utställning: Cert

Vad har mamma hittills presterat?

Jakt: 2:a pris ökl jaktprov
WT: Uppflyttad till elitklass
Lydnad: LP 1, LP 2
Bruks: Uppflyttad till lägre klass spår
Viltspår: 3:e pris ökl
Utställning: SUCH FINUCH PLCH INTUCH Nordisk vinnare-05
Polsk vinnare-06, Världsvinnare-06

Vad kommer då att gälla för 2010?

- Jag borde väl kunna få till en start på ett ökl-prov i jakten. Bara jag kan hålla käften säger matte.
- Jag borde också kunna starta i lägre klass spår (bruks) om vi lägger lite krut på lydnaden. Spåra är jag världsbäst på (pinnarna är tyvärr mindre intressanta).
- Jag MÅSTE skärpa till mig i jakten (samma sak där säger matte, HÅLL KÄFTEN!!)
- Kanske kan jag försöka mig på lydnadsklass 2, om jag bara slutar tugga på apporterna (tufft tycker jag)
- Vem vet, kanske ett eller ett par vänstervarv. Bra miljöträning för mig om inte annat.

- Mamma får visa upp sina lurviga i lite "veteranvänstervarv", om Sussie vill och har möjlighet att visa.
- Kanske något viltspår i öppenklass, bara för skojs skull.
- Mysa med husse i skogen, plocka svamp, bär och kottar.

Matte ser lömskt hemlighetsfull ut. Undrar vad det kan bero på? Hon har säkert en plan för något mer, vet bara inte riktigt vad det kan röra sig om. Lite oroväckande...


Eller så tramsar vi bara runt som vanligt...

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0