Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Bebbe...

Ska vi fylla på huset med ännu en fyrbent liten individ?
Matte är så i valet & kvalet kring detta spörsmål...

Mamma ska inte längre anstränga sig på det sättet hon faktiskt gjort med matte i hela sitt liv. Hon kommer säkert att sakna allt detta fantastiskt roliga som dom upplevt tillsammans, men någonstans går gränsen för vad viljan vill och vad kroppen tillåter. Hon kommer i fortsättningen att få "fingå" med husse, dom brukar också ha mycket roligt tillsammans, så det går ingen nöd på henne. Nu får familjen vara lite rädd om hennes leder och skelett framöver.

Hädanefter blir det bara jag "in splendid isolation" som matte går lös på i tuff träning & kondition. Det kommer inte att bli någon dans på rosor, bara fokus på mig känns extremt spooky. Här måste jag kanske kamma till mig rejält...

Det är på grund av mammas nedtrappning som matte börjat spana efter "nytt blod". Några riktigt spännande kombinationer finns i planering, och det gäller bara för matte att fundera ut vad det är hon tror skulle passa för just vår nivå och ambition. Sedan får hon väl ställa sig i kö...

 Ja, mycket myror i huvudet är det. Tänk om mamma och jag inte är snälla mot en liten "kotte" som eventuellt stegar in i vårt hus? Jag brukar i och för sig älska små glyttar men mamma kan vara av en annan åsikt.

Matte funderar vidare och återkommer väl när hon fattat någon form av beslut. Sedan får vi se vad det i så fall landar i...


Mamse-Bamse - den bästa i världen...


Vi borde sovit för länge sedan, som vanligt. Men nu så, tar vi nattkissningen och sedan bums i säng.
Lite gammalt örongodis först:

Mumma-musik

Kommentarer
Postat av: Flinga

Se för Guds skull bara till att det inte bli en Gul...

2009-12-01 @ 05:48:14
Postat av: Comet

Spooky är ett bra namn....

2009-12-09 @ 22:21:45
URL: http://cosmic-covers.se
Postat av: Fröyas matte

Vi kanske skulle ha en liten Spooky här i skärgården. Kanske köa in på en liten Lilja-klutt??

Den ligger väldigt bra i tiden också....

2009-12-12 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0