Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Midsommar...

Båt över Nämndöfjärden...
Fruktansvärt!!

En hel ö att springa på - ganska sjysst...
Matte, husse, mamma & jag firade midsommar med mattes syster Lisa och hennes familj. En helt egen ö är vad dessa människor tillbringar ledig tid på. Mitt i Ingaröfjärden strax norr om Gränö, (Lövskär). Det svartnar för ögonen...

Matte lägger in lite bilder som gör att man lätt hamnar i koma...


Vy över västra delen av ön...


Midsommar ja jäklar...


Jag - en riktig "Cliffhanger"...


Utestängda från köket...


Världen sötaste i gräset på berget...


Jag har spanat in båten - tänderna klapprade...


Husse, mattes syster Lisa & hennes make Pål - midsommarmat...


Mamma somnade i gräset - tufft att fira midsommar...


Mamma i solen - hennes "prio ett"...


Södervy igen - med mig i förgrunden (det förgyller liksom hela bilden)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0