Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Fabrikationsfel...

Har ni sett vilka korta öron jag har (jämfört med mamma)? Jag har faktiskt inte tänkt på det tidigare.
Undrar hur det kan komma sig?

Min pappa bor i Storbritannien. Jag måste nog boka mig en flight västerut och spana in ärftligheten...
Om han har pygméöron så vet vi var det kommer ifrån. Kanske kan man kräva skadestånd för sveda och värk. I pund??

I och för sig tror jag att man med "smålappar" hör betydligt bättre. Det tror inte matte....hon tycker sig ha bevis. Förstår inte vad hon menar. Elakt förtal tycker jag....


Kommentarer
Postat av: Sanne och Libra

Halloj!

Hittade hit via Almanza´s hemsida, ska själv ha en valp därifrån nu i slutet på november!

Kul att min blogg ser likadan ut som din:) Lycka till med vovvarna :)



/Sanne och Libra

2008-11-03 @ 05:01:53
URL: http://librasblogg.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

Det är inget fel på dig. Att det hänger på Malva är ju för att hon är en gammal kärring..och då vet vi ju hur det brukar bli. Hänger både här och där..

2008-11-03 @ 08:23:30
Postat av: Sussie

Fröya, kan berätta att din pappa har ganska små öron faktiskt..... Det gäller att ärva det bästa av sina föräldrar;))



Puss

2008-11-05 @ 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0