Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Skrutt...

Hur kul blev dagen??

Jag är magsjuk igen. Det är inget ovanligt när det gäller mig. Kräkts hela dagen och bajsar nu blod.
Matte säger att om jag inte är bättre i morgon bitti blir det djursjukhuset i Bagis eller Albano igen. Då vet jag att dom behåller mig med nål i benet. Det brukar dom göra. Flera gånger har det hänt, och jag har fått stanna minst en vecka varje gång. Apjobbigt tycker jag.

Idag har det bara blivit vatten och någon grumlig sörja som jag har fått dricka. Matte säger att jag "rasar" så fort när denna åkomma sätter in i min lilla taniga kropp. Borde man inte kunna uppfinna en "gatekeeper" i kroppen som stoppar alla ovälkomna sjukdomar? Jag ska jobba på något i lönndom.

Just nu vill jag bara sova. Matte har bäddat ner mig i sin säng under alla filtar. Ganska mysigt trots allt.
Jag hoppas att morgondagen blir en bättre dag...



Mattes pappas favorit får vara med i dagens musikaliska inslag. Han sitter nog på något moln och lyssnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0