Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

På östfronten...

Jag säger bara en sak:

FIN KORV!!

Matte är försiktigt positiv över "the progress". Dieten fortsätter...

Nyss fick jag något tokryck här i köket. Min mamma tittar på mig som om djävulen farit i mig. Vi började faktiskt med att busa ute i snön hon och jag, när matte & husse skottade uppfarten till vårt hus. Blytungt arbete den där snöröjningen, och matte har nog fått tennisarm i både vader och lår (eller någon annanstans). Hoppas att hjärtat inte stannar i natt...

Jag hittade min tross under soffan. Det var där det hela började - och slutade. Det är inte så tillåtet hemma hos oss att råbusa inomhus. Men om en liten stund går vi ut med matte i de bautastora snödrivorna. Då jäklar...


Tuggmotstånd...


Jag ser min mamma i biabädden brevid, hon laddar på min tross - hon kan ta sig...


Stor nos - stor tross...


Matte har för avsikt att stjäla från mig - det har inte jag...


Dagens musikaliska inslag är en klar "Fröyd" för örat...(matte bara älskar denna sångfågel)

Don't you being wasting all your money
On syrup and honey
Because I'm so eaten up
Don't you be using every minute
On making a living
Because we got our love
Listen to me, 1,2,3
Baby, baby, baby spend your time on me

Don't you be out all night long
Leaving me all alone
Because I, I need your love
Don't you be spending everyday working away
Because I'm waiting for you
Listen to me, 1,2,3
Baby, baby, baby spend your time on me


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Fröya!

2009-03-10 @ 21:47:02
URL: http://gyllene-vanner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0