Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

På rätt lag...

Hela dagen...
Club Show vid Herrfallet intill vackraste Hjälmaren. Jag sprang i veteranring med Sussie. Så snygga vi var. Hedervärd tredjeplacering som belöning.

Jag fick också springa runt med övriga A-flickor i uppfödargruppen. BIS BIS BIS!! Enbart tack vare mig...
En och annan Bichon Havanais såg vi till. En del av dem vann hinkar. Jag hade önskat mig en gris...


Fikapaus för domaren. Ett bra grepp runt örat är aldrig fel ;)


Det är ju inte sant så bedårande jag är. Matte har utnämnt mig enhälligt till CS:s vackraste vackraste...


BIS uppfödargrupp - ni ser ju ankaret längst till höger. Utan mig hade det definitivt inte gått lika bra...


Oj oj oj, vilken kropp, vilka muskler. En unghund skulle man kunna tro, men nu lurade jag er allt ;))


Snorungen - gick till andra konkurrensbedömning i valpklassen. Matte stod och myste...

Kommentarer
Postat av: Lena

Tycker att du ska tjata till dig den där grisen av din matte, hon har ju iaf solat sig i glansen av dina framgångar hela dagen idag, en ynklig kostnad sett i relation för en dag i solen...

2011-06-02 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0