Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Plundring...

Idag ska granen ut, det där fula missfostret som belägrat delar av huset...
Även om kungsgranar inte brukar barra så mycket blir det ändå tydliga spår när den skrider ut mot friheten. Kanske blir det mindre spill om matte springer fort...

Visst är detta väder livet på en pinne?
-13 grader och strålande sol. Det är väl ändå grymt maffigt. Vi återupptog vår pulsning i lössnön. Såna här dagar kan matte tänka sig att gå hur länge som helst, det är liksom meningen med det hela. Sedan slår ju träningsvärken till i morgon, men innan dess har vi säkert hunnit med ännu en runda i det stora vita...


Guds gåva till mänskligheten!!


Mest ligger jag i U-läge. Det är fantastiskt så mycket spännande saker man kan fynda...


Jag brukar plöja en hästhage i taget...


Längst ner i den här regionen finns det tallkottar - knastrar häftigt när dom frusit till...


Mamma är liksom mer beskedlig - hon hittade en liten upptrampad stig som gick att följa en bit...


Annars fryser hon mest om tassarna...


Jättemycket "frys". På henne fastnar stora, stora isklumpar längst in mellan trampdynorna. Klart att det gör ont. Så blir det inte på mig - men som sagt, jag springer ju desto fortare...


Två timmar har gått och vi vänder väl tillbaka hemåt då - fastän jag kan tänka mig ett varv till...



Kommentarer
Postat av: Anna & Hedvig

oooo stackars Mamma-Malva. Hedvig har samma problem...det är klart, hon har ju samma taktkänsla som mammsen. Vad gör man, gummistövlar?

Kramar!

2010-01-09 @ 15:44:47
URL: http://gyllene-vanner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0