Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

MIN FÖDELSEDAG!!

Presenter mottages med stor tacksamhet...
Det går bra att lägga dem i brevlådan eller på trappen om vi inte skulle vara hemma. Önskelistan hittar ni på närmaste hundsportaffär. Jag kan sträcka mig så långt att ni till och med får söka mina presenter på ICA.

I morgon kommer Diezel till oss. Vi tänker sno honom en hel vecka, och nu ska det tinas vilt. Kaniner, fåglar och en hare väntar på att få se dagens ljus. B-prov, here we come ;o)

Nu är det läge för sång, tal och hurrarop. Fyllandet är inte slut ännu. Fira kan vi fortsätta med hela helgen, husets dotter vill också vara med på ett hörn. Hon klarade ju av att ta sitt körkort igår (i Flen...). Vi får göra vågen med Postafenplåster...


Kommentarer
Postat av: Flinga

Grattis på fölsedan!!! Du fick väl korvtårta och kalvsylta??

2010-04-24 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0