Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Free again...

Inga elaka celler i min knöl!!!

Onkolog-Gunilla ringde till matte från Albano igår och rapporterade att det inte fanns tillstymmelse till elaka "mastceller" i min knöl under bröstkorgen - bara fett!! Gunilla avslutade samtalet med att säga; - "Hälsa Fröya så gott från mig". Matte blev lite osäker, men kröp i alla fall upp i sängen till mig när hon kom hem och viskade, "-Fröya, din veterinär hälsar så gott till dig". Det kändes helt underbart...

Nu pustar hela familjen ut ett halvår till. Sedan är det ny kontroll på gång om inte något oförutsett inträffar innan dess...



Att smyga på sin älskade mamma är så brutalt roligt - för att sedan ta fart och med all kraft springa rätt in i bröstkorgen på henne. Det är bland det bästa hon vet tror jag. Matte stirrar oförstående...

Kommentarer
Postat av: Flinga

Vad bra att den sköter sig, knölen! Du håller din matte på sträckbänken du - bra för då kanske du få mer snarr!

2009-11-26 @ 05:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0