Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Pappa...

 
Matte snodde en bild från min uppfödares hemsida...(erkänner)
Högra bilden är på min pappa (den vänstra är ju jag). Har ni sett så lika vi är far min och jag (det är nog bara jag som ser det)? Matte tycker att det är en helt underbar bild på Åsa och Robin. Det är väl klart - det är ju farsan...

Matte tog en annan bild på utställningen i Köping....


Har ni sett vilken stil? Man kan ju se hela vägen till Oslo mellan dessa bakben...(och det är INTE jag eller mamma)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hm...tycker mig känna igen det där bakstället...tycker att det ser ut som ett som tillhör en glimmande nybakad champion... ;)

2009-07-30 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0