Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Scar...

Ser ni så det blev??



Frankensteins monster är klart distanserad...

Operationen har i alla fall gått bra. Personalen på Nacka djurklinik vet precis hur "bäng" min matte är, därför var mottagandet i morse fantastiskt. Matte fick vara med när jag fick min lugnande spruta, i dämpad belysning, med en kopp kaffe och en dagstidning som tidsfördriv tills jag gled in i dimman (jag drack inte kaffe, det var matte såklart). Tårarna rinner ju i alla fall, men det känns lite lättare för matte när omgivningen förstår att hon tycker det är så extremt jobbigt.

Klockan elva ringde sedan Åsa och talade om att allt gått bra och att matte kunde hämta mig vid tvåtiden. 

Jag var en ömklig liten prinsessa. Ganska nyvaken och fortfarande lite inkontinent. Krage runt halsen och tejp både högt och lågt (allt det har matte plockat bort). Matte tror inte att jag kommer att nå sårkanterna, hur jag än ormar ihop mig.

Nu ska jag bara pigga på mig lite och vänta på provsvar. Det kan ta upp till 14 dagar enligt Åsa (provsvaret alltså, inte påpiggandet). Vi håller alla våra tummar och tassar för att det inte ska vara något farligt igen...


"Lapptäcket Spröys"

Lite återhämtning med musik kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0