Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Fixering...

Jag tror att matte har blivit helt fixerad vid öron. Hon hittar hur mycket bilder som helst i arkiven som hon nu har suttit och skrattat åt (min matte har i och för sig hysteriskt lätt för att skratta).

Men nu kommer kronan på verket. Titta på dessa två gossars öron (pojkarna sitter till höger i denna bild). Hur kan det bli så (höger öra rakt ut)? Dom är ju knappt släkt?!


På bilden ser ni mamma och jag tillsammans med min brolle Fröding och hans "bonusbrorsa" Moberg. Tänk så mycket vi har camperat ihop med dessa pojkar och deras matte. Vissa saker hoppas vi är preskriberade, men dom fattas oss...

Jag kan skvallra att en gång på våra gemensamma promenader i Fagerdala, då bet en vattensork sig fast i Frödings överläpp. Den bara hängde där och dinglade...

Och en gång, då krälade en huggormsunge över parkeringen vid Värmdö brukshundklubb. Då var vi väldigt tacksamma för att Mobisens och Frödings matte aldrig hade snattat i hela sitt liv...

En annan gång, då startade mamma och Mobisen på ett dubbelt jaktprov tillsammans, inte så långt från Oskarshamns kärnkraftverk. Natten mellan prov ett och två kommer att gå till världshistorien. Det som inte fungerade dag ett tränades hela natten till dag två. En stackars kricka och en ännu mer stackars duva fick en varsin resa de aldrig trodde var möjligt...(döda förstås)

Matte skulle kunna berätta hur mycket som helst om våra förehavanden med dessa gossar och deras matte. Det vi inte har upplevt tillsammans är inte värt att uppleva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0