Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Crash boom bang...

YES YES YES!!!
Matte tappade "semmelkartongen" i golvet...

Vi föredrar numera att få bli kallade Fröya Gräddöra och Malva Mandelmassa...
Hela golvet var kladdigt, matte var kladdig, kylskåpet var kladdigt och innehållet i kartongen var omruskat till oigenkännlighet. Men vi visste vad som fanns inuti. Ha,  tror folket här att dom kan lura oss? Skrämmande naivt...

Jag för min del var på min vakt i närheten av kartongen. Matte uttalade ju högljutt någon besvärjelse när den helt plötsligt for iväg över golvet, alltså var risken överhängande att en ond ande tagit den där kartongen i besittning.

Min mamma fattar inte när fara hotar. Hon har aldrig i hela sitt liv varit rädd för någonting, konstigt att hon överlevt. Jo en gång blev hon faktiskt rädd berättade matte, och det var för något så brutalt skräckinjagande som en engångsgrill, ni förstår nivån på den tanten... 



Sonen i huset fick rädda sin beskärda "klethög", (vi tigger INTE av honom, vi är bara extremt intresserade...)


Vårt stora uppdrag fick bli att städa kartongen- "kunde vart värre"...(frisyren blev lite "eljest" efter vårt dagsverke)


Det som blivit kvar till dottern är ett missfoster...

Ett efterlängtat musikaliskt inslag så här inför helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0