Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Snart är det jul...

Vi har väl hjälpt till med snöröjningen...

Vet inte om omgivningen tyckte att vi bidrog med så mycket, men mamma och jag är nöjda i alla fall. Vi har skapat egna små farleder runt äppelträden och där kan man få upp farten ganska bra numera...


Var är hon "gammtanten"?


"Fröyse-Spröyseskutt", denna konstart är jag ensam om i hela världen, speciellt med så korta öron...


Mamman - ser väl ut som om hon taggat till på något. Nästan lite delfintänder...


I ormbunken kan det finnas gammal mask...


Husets son bidrog med det underjordiska arbetet...


Någon kom...


Mmm, husets dotter dök upp från innebandyträningen...(henne borde vi snömula)


En annan gång - "Back to business"...

Kommentarer
Postat av: Lotta & Toulouse

Ja du, 2010 blir ett spännande år, det tror jag också! Ha en underbar jul- och nyårshelg!

kram

Lotta & Toulouse

2009-12-20 @ 19:26:16
URL: http://www.kennelaxelerate.se
Postat av: Rut

GOD JUL Fröya med familj!!! Fröya, jag hoppas du får ordentligt med julmat ;) Min familj snålar alltid och ger mig minst av alla fyrbenta trots att jag är störst...logiskt? ...inte särskilt va!



Tass fr Rut -the terrier

2009-12-23 @ 13:40:54
URL: http://www.annaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0