Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Äntligen...

Detta är väl ändå livet på en pinne - (spår tre dagar i rad - och mer blod är tinat!!)
Vi låter bilderna tala för sig själva...


Var är spårstarten...(matte & jag)


Vi ser en klädnypa - måste vara rätt...(matte & jag)


Vad glor ni på? Momentet "sele på" är inte alltid så lätt när jag hela tiden skuttar jämfota i ögonbrynshöjd...


Nu är det bara järnet....(jag)


Eget arbete - det är här spåret går åt TVÅ håll (syns väldigt tydligt här?! och ingår i spårprovet)


Hittade jag väl plättlätt i mossen...


Mamma på "lina"...


Vi har fantastiska spårmarker, (en njutning för matte bara det)...


Även mamma hittade faktiskt sitt spårslut (ni ser - hon med rådjursklöven i munnen)


VETERAN??!! - Ibland undrar man...(mamma chansar på att hoppa högt för att se var bus-klöven landar...)

I morgon åker matte till Kistamässan. Då ska alla vackra flattar visas upp. Vi håller speciellt tummarna för min moster Ellen. "Go for it" i veteranklassen...(vi är inte ens anmälda - enligt matte har mamma inget mer att bevisa i ringarna och dessutom är hon ju "rakad i rumpan" - jag är bara FÖR schnygg och skulle sopa banan med alla, så de så).

PS
Igår träffade vi Hjalmar och hans nya polare Krut. Tyvärr glömde matte kameran hemma (kanske ingen förlust, men vi reparerar det på måndag). Han var ganska söt, och jag kunde ta alla hans pinnar ifrån honom. Men jäklar om han försökte ta tillbaka dem. Vem är det egentligen som bestämmer? Här hade han en del att lära när det gäller mig...

Kommentarer
Postat av: Halvsøster Mina i Norge og matte Gunn

Du er en fantastisk blogger, Frøya. Min matte leser den hver gang du har skrevet noe nytt, og jeg kan ofte høre at hun sitter og humrer og ler for seg selv :-) Og forresten, forstår at det er noe med størrelsen på ørene dine, som du har kommentert noen ganger. Mine er også ganske store :-)



Hilsen Mina - snart 8 år, men ung i kropp og sinn.

2009-04-12 @ 19:07:59
URL: http://www.arminzera.no
Postat av: Fröya

Tack för de värmande orden Mina. Man får göra så gott man kan, och jag har så mycket i mitt liv som jag vill berätta om, så det var tvunget att bli i en blogg...

2009-04-12 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0