Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Softar lite...

Idag får ni se den andra änden av mig...
På min favoritplats i mattes säng, med tre fleecefiltar och fem kuddar.
Matte säger att jag är bortskämd, hon har inte förstått sitt eget bästa.

Mamma ligger i biabädden på golvet nedanför. Hon tycker alltid att det blir för varmt att böka in sig med matte och mig bland filtarna. Det har jag inga problem med. Lite får man tåla. Man kan tro att jag förespråkar den globala uppvärmningen, men för mig räcker det med en lokal temperaturhöjning vid fotänden av sängen.

Om en liten stund ska vi kasta oss ut i naturen. Tänk att det inte finns något kännbart straff för SMHI som bara ser till att detta gräsliga väder får fortgå. Tone Bekkestad, snart är det skottpengar på dig...




Idag behöver vi något riktigt "gung" i vårt musikaliska inslag.
Vassego...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0