Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Hemarbete...

Eftersom matte får lov att vara hemma med mig idag så surfar hon tydligen på nya fynd från American Idol.
Ännu en fantastisk artist dök upp. Låten han sjunger (som faktiskt är Dolly Partons tror matte) är inte helt fel.
Texten säger väl en del...



Hello, are you free tonight?
I like your looks, I love your smile
Could I use you for a while?
Its all wrong but its alright

Amber sunset goes down
My needs are very much alive
Is it okay if I stop by?
Its all wrong but its alright

Its all wrong but its alright
Just close your eyes and hold, hold me tight
Tell me sexy lovin' lies
Its all wrong but its alright

It may be wrong if we make love
But I just need someone so much
And who knows it may last all night
Its all wrong but its alright

Its all wrong but its alright
Just close your eyes and hold, hold me tight
Tell me sexy lovin' lies
Its all wrong but its alright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0