Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Finfint...

Ett lysande resultat - än så länge måste vi lägga till - för matte är skrockfull.
Ser ni så fint det har läkt på min tass (längst till vänster är det) där det förut satt ett stycke klo. Matte är riktigt tillfreds med processen, och snart kanske jag kan få gå barfota igen. I nästa vecka ska vi träffa min veterinär Åsa på Nacka djurklinik. Hon vill SÅ gärna träffa mig (och då är jag inte omöjlig på den punkten). Det är väl också hon som fäller domen över huruvida jag får börja skutta runt. Charm brukar underlätta svåra beslut. Jag ska hjälpa henne på traven...

Det känns som om livet börja leka igen. Nu får snön komma ner från himlen tycker jag. Flinga har helt fattat det där med tofflor. Tänk så man släpar runt med dessa "fordon", utan så mycket som ett litet uppmuntrande ord. Otack är världens lön.

Jag tycker att alla vi "bärare av saker och kroppsdelar" borde genomföra en gemensam aktion mot mänskligheten som fullständigt nonchalerar våra uppoffringar. Vi kan säkert söka EU-bidrag för studieresa till Moldavien och rehabilitering på spa i Alingsås. Förmodligen är det många, många fler som vill hänga på. Det ingår på något sätt i rasen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0