Installera Google analytics på din blogg av Bloggdesignskolan.se

Deppig...

Jag är INTE glad, det ska ni bara veta...
Hur ont tror ni inte att det gör när någon varit och skurit bort en hel klo och dessutom klippt av benbitar inne i tassen. Nej, nu får det allt räcka ett tag.

Matte har också fixat en sån exceptionellt töntig "stövel" till mig så att jag kan få gå ut och rasta utan att blöta ner förbandet. Mitt bakben står då nästan rakt ut, och jag slår garanterat världsrekord i höga knäuppdrag...(mer vill jag inte säga om det). Som tur är har jag hittills sluppit kragen. Matte har skapat ...  Något i tubgas med kompresser och tejp som gör att jag inte kommer åt att noppla på det stora ingreppet.

Jag är också ganska påverkad (tur är väl det). "Moffe" har en helt OK smärtstillande effekt. Dessutom blir jag lite pömsig på kuppen. Det kanske funkar att sova tills alltihopa läkt.

Mamma tycker att det är kalas att promenaderna blivit så korta helt plötsligt. Hon är rejält sjåpig när det regnar och vill alltid helst ligga inne i soffan och äta praliner. Jag däremot tycker att det är skrutt på lång stång. Hur många mil kunde inte jag ha fått springa om inte det här kommit upp på tapeten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0